kulis

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? jag blir inte kär. omänskligt ja då.
Vad tycker du om kärlek? finaste som finns, när man hittar den rätta.
När kramade du någon sist? kramar alla, varje dag.
Saknar du någon speciell person? nej
Har du svårt för att bli kär? ja. icke bra!
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: nej :)
Hånglat med fler än 50 pers: inte uppe i 50. inte än ;)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?  ja
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? det har jag.
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? om jag har. 
Slagit ner någon? ja fast på skoj givetvis
Skämts över dina föräldrar? Ja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
röker du? ibland
Dricker du? ja
Vilka kläder sover du i? stor tröja och tjosoj
Vad hatar du verkligen? min svartsjuka, och falska fittor.
Varit kär? inte på riktigt
Är du ensam nu? ja, så nån kan komma hit och ge mig lite sällskap,tack!
Vill du gifta dig? ja nån gång :)
Vill du ha barn? ja nån annan gång :)

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? hanna lucas hampus och så ja.
Såg dig gråta? vet faktiskt inte
Fick dig att gråta? min familia
Du delade en dricka med? ingen, allt för mig själv
Du gick på bio med? mamma emil jocke och morfaj
Skällde på dig? mam
Sa någonting till dig och vad var det? veeeeeeeeeeeet inte

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting?  nej
Sjungit?  hela tiden
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? nånstans
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? min iphine?
Egen dator? ja
Könssjukdom? men alltid:)
Bra kompisar? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0