26 mars 2011

Hallå! Precis nyvaken efter en hetsig fredag efter skolan drog jag och Ebba in till stan och sedan kom Nathalie också så vi spang omkring där tills dom skulle dra på dansträning så då blev det buss hem igen lite fix sen kom nathalie två till mig så anlände vi till Jasmines hus där det var en heldel folk och även så rammlade det in en jävla massa i från alla möjliga ställen, så man kunde ju inte röra sig i det lilla huset och det spårade ut totalt eftersom  att hennes grannar tydligen var poliser så besökte fabror polis oss underkvällen. Trevligt.

Så idag blir det bara sova ut dag sen får jag se vad helgen har att erbjuda mig. Ha en finis dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0