Mean girls tWo

Anlände igår till Stockholm klockan femton och på direkten drog vi och kollade i butikerna, hittade ett kors halsband till min mammi som hon ska få när jag kommer hem igen och ja det var väl det ända jag hittade sen då kom vi hem och packade upp alla våra stuffs och bänkade oss framför Jersey Shore sen däckade vi sent som fan sen upp idag klockan 7 och sjunga för Simon som fyller sexton sen så tog jag mig ett behövligt låååååångbad, och kom upp för en stund sen och började fixa mig, locka hår och så vidare, för ikväll blir det festligheter men en massa mat jag älskar mat. Men nu ska jag sätta på Mean Girls, nån som vet om den är bra ?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jätte bra blogg! Och jaaaaaah filmen är bra

2011-02-23 @ 13:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0