Lär känna mig bättre

Namn: Frida ingela Svensson Hultberg
Piercingar: Öronen och naveln
Tatueringar: det är på g
Längd: 160cm
Skostorlek: varierar mellan 36 och 37
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: nej!
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
Tänker du på självmord: har hänt
Dricker du alkohol: Ah 
Använder du droger: nope 
Röker du:
 inte ofta 
Vilket shampoo använder du: bed head
Vilken parfym använder du: Radiance, cristina augilera och burberry
Vad är du rädd för: kärlek

Gillar du att tvätta: tvättar inte
Gillar du berg- och dalbana: om jag gör

SENASTE..
Film du hyrde:
gyr aldrig film
Film du köpte: köper inte film
Låten du lyssnade på: Destroy everything you touch
Låten du hade på hjärnan: tonight i'm fucking you med enrique
Personen du ringde: Mamma

Tv program du tittade på: Tittar inte på tv..
Personen du tänkte på: hemligt!

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
det har jag
Gråtit över en flicka: ja
Varit i slagsmål: ne då
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: många säkert
Tjejer du kysst: pussar på alla
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett antal, inte för att skryta men jag är en tidning.
Ärr du har på kroppen: har ett antal st, på ben och vid mitt öga .. 

SENASTE..
Bok du läste:
läser inte böcker
Personen du fick mail av: Linn 
Personen du fick brev av: Vem skickar brev?
Personen du fick sms av: Gustav :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: every day
Vad har du gjort idag: Varit hos alexandro
Var det kul: Amen det vare ju
Hur tidigt stiger du upp: från sex till elva
Gillar du att slåss: ja faktiskt
Vad ska du göra idag: inget alls
Är du seriös: ja fast oftast är jag sjukt oseriös
Vad är du allergisk mot: inget

Var har du ont: i tån
Använder du hårspray: nae
Kan du stå på händer: nä jag kan ju inte det :(
Favorit serie: solsidan och efterlyst

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: inget!
Salt eller socker: salt och socker
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: är jag väl
Var du glad igår: jodå 
Känner du nån som jobbar på sjukhus: japs 
Vad dansar du till: musik tror jag
Stockholm är: nirrrrrrr 
Göteborg är: nirrrrr
Kan du sjunga: om jag kan :) 
Mer värt än guld: Mina närmsta
Spaghetti eller makaroner: det är ju sammmmmmmmmma
Ett land jag helst vill besöka: Usa, Australien, Indien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0